Support

Support leveren we op verschillende manieren.

Via Visma heeft u altijd de beschikking over kostenloze support. (tel. 020 3552999) Deze telefonsche support is bedoeld om u te helpen bij vragen die de standaard functionaliteit van de software betreffen.

Ook Arch-IT levert support. Uiteraard tijdens een implementatiefase, want dan is begeleiding vaak nodig. En omdat we niet altijd op uw locatie aanwezig zijn is 'hulp op afstand' een prettige manier om iemand weer even verder te helpen. Telefonische support is, tenzij anders aangegeven, kostenloos. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om uw werkstation op afstand over te nemen.

Overnemen van uw werkstation

Middels TeamViewer kunnen wij uw systeem overnemen.  

LET OP: Voor NIET-Contract klanten geldt dat voor deze vorm van support per sessie minimaal € 30  in rekening wordt gebracht.

Informeer naar ons Service Contract voor uitgebreidere vormen van support en korting op geldend uurtarief. (Inlog vereist, dit kan met uw AV-Nummer en postcode)

De ingelogde tijd wordt gefactureerd tegen geldend uurtarief. Voordeel: u wordt snel geholpen en u kunt meekijken met de werkzaamheden die Arch-IT uitvoert. U bespaart voorrijkosten.
Het is voor Arch-IT mogelijk om uw systeem over te nemen middels onderstaand button, waarmee een uitvoerbaar bestand wordt gestart. 

Arch-IT Support Arch-IT Support

Of klik hier

Schriftelijk supportverzoek

Via support@arch-it.nl  kunt u ook een schriftelijk supportverzoek indienen

Referenties