Supportcontract

Vanaf 01-09-2015 bieden wij u de mogelijkheid een servicecontract af te sluiten. Dit is geen ‘duur’ contract maar een manier om in aanmerking te komen voor uitgebreide vormen van support. (U kunt daarbij bijvoorbeeld denken aan het feit dat wij vaak werkstations op afstand overnemen en u direct helpen) Klanten met een servicecontract ontvangen 20% korting op het geldend uurtarief en betalen geen starttarief bij elke call. Op deze manier betaalt dit contract zichzelf terug.

Samen staan we sterk

Arch-IT hoopt op samenwerking.
Immers; als al onze klanten kiezen voor dit servicecontract leggen we een gezamenlijk fundament onder kwalitatief goede service & support tegen lage jaarlijkse kosten.

Indien u geen keus maakt voor 01-09-2015 staat u bij ons geregistreerd als klant zonder servicecontract. Graag verzoeken wij u vriendelijk om wel een keus te maken (dat kan uiteraard ook de keus voor geen contract zijn)

U kunt HIER een contract downloaden (Inlog vereist, dit kan met uw AV-Nummer en postcode) 

Incasso

Een contract wordt één keer per jaar gefactureerd en geïncasseerd.
Opzeggen kan altijd, we houden niet van regels. 

Referenties