Hoe onderneem je als uitvaartverzorger efficiënt en hou je je werk persoonlijk?

Als uitvaartverzorger weet je dat het afscheid van een dierbare ontzettend nauw luistert. Daar steek jij het liefst al je tijd in. Dat kan alleen als het aan de ‘achterkant’ goed geregeld is. Een strakke administratie, een gestroomlijnd proces van registratie van de overledene tot de planning van de dienst en het versturen van facturen. Allemaal vanuit één overzichtelijk systeem. Arch-IT regelt het voor je.

arch-it-sfeer-9-800x1000

Herkenbaar?

  • Ik wil het liefst mijn tijd steken in verzorgen van een persoonlijk afscheid, maar mijn administratie slokt de meeste tijd op
  • Ik werk nog veel met losse papieren en verlies hierdoor snel het overzicht
  • Ons huidige systeem is niet meer up to date, waardoor we omslachtig werken
  • Ik heb het gevoel dat ik veel te veel handelingen moet doen en denk dat het makkelijker kan; ik weet alleen niet hoe
  • Ik gebruik voor mijn dossierregistratie, documentenbeheer en facturatie telkens een ander systeem; ik zou graag vanuit één simpel systeem willen werken
  • Ik wil graag digitaal werken, maar weet niet hoe ik dat moet aanpakken en inregelen
  • Mijn medewerkers doen allemaal hun eigen administratie, maar er zit geen lijn in en wordt snel een rommeltje

Dossiers veilig, digitaal en efficiënt te verwerken met FuneralView

Met onze eigen ontwikkelde uitvaartsoftware FuneralView regel jij veilig en vertrouwd al je administratieve taken. Zo jij tijd en ruimte over waar het écht om gaat: een waardig afscheid organiseren. Samen met jou zetten wij graag de koers uit naar een stabiel groeiende organisatie. De juiste software is daarbij van cruciaal belang. Jij wil niet alleen inzicht hebben in al je dossiers, maar ook vanuit hetzelfde systeem documenten kunnen beheren, een archief aanleggen, begrotingen maken en je facturatie regelen. Jij wil dat al je medewerkers of vestigingen via één systeem werken waar iedereen bij kan, zodat fouten worden voorkomen. En je wil dat dit makkelijk, snel en veilig gebeurt. Precies waar FuneralView voor staat.

“Meer tijd voor een waardig en persoonlijk afscheid begint bij een efficiënte administratie.” – David Pit, Arch-IT.

Waarom FuneralView?

  • Creëer meer tijd en ruimte. Als je administratie soepel verloopt creëer je meer tijd voor het regelen van een persoonlijk afscheid voor de nabestaanden en meer rust in je hoofd voor jezelf.
  • Maak het jezelf makkelijk. FuneralView werkt intuïtief, automatiseert processen en vermindert hierdoor jouw administratieve handelingen significant.
  • Voorkom fouten en maak handmatig werk eenvoudiger en minder foutgevoelig.
  • Maak een efficiëntieslag door dossieradministratie, polisadministratie, ledenadministratie en meer onder te brengen in één systeem.
  • Altijd volledig inzicht. Hou actueel inzicht in dossiers en de planning van de plechtigheden.
arch-it-sfeer-1

Benieuwd hoe Arch-IT jou verder kan helpen?

Wij denken met je mee en werken samen met jou aan de slimme groei van jouw bedrijf.

Scroll naar boven